Citat-tajm



Det bidde inga bullar idag. Jag är för sjuk. Om inte alla vill bli smittade vill säga, då bakar jag gärna lite bullar. Nä så det får bli bullar till på torsdag isåfall! Om jag hinner imorgon vill säga...
Allting kommer i vägen för mitt bullbak!
För imorgon ska jag träffa Linnea, min perversa ungjävel! vi ska picknicka, nyttigt! Det ska bli ÅWSOME. (:


CITAT:
"Svårt att skilja på substantiv, adjektiv och verb? Inga problem, skolan har ändrat sina undervisningsmetoder: Substantiv är ord som man sätter "fan" eller "jävel" efter: klockfan, gubbjävel, etc. Adjektiv är ord du sätter "skit" före: skitbra, skitsnygg, etc. Verb är ord "utav helvete" efter: drack utav helvete, körde utav helvete etc. Så nu är det skitenkelt för ungjävlarna att lära sig utav helvete!!"

KOMMENTARER

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (visas ej för andra)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0