LO-bullar är extra gott på morgonen


Det är sant, särskilt om man är hungrig fastän man ätit frukost för en halvtimme sen.
LO (Landsorganisationen) bjöd imorse på kaffe och bullar i Spånga Station... Det var trevligt.

Här är det meningen att jag ska skriva om EU och valet 2010. Annars hade jag aldrig skaffat den här bloggen. Det här är nog typ den fjärde bloggen jag haft nu, fast den första "seriösa" bloggen, kanske. Hmm, om denna blogg kommer bli seriös är jag dessvärre rätt tveksam över.

Mitt bloggnamn. Ja, vad ska man säga? Jag pratar väldigt mycket antar jag, så det passar liksom. Det tog ett tag att hitta på ett namn, då jag för det första inte har någon smärre fantasi, och för det andra var ju alla roliga och bra upptagna! Till och med detta namn var ju egentligen upptaget. Jag menar, jag hade gärna vilja hetat "Babbelbruden" istället för nåt stam-liknande med TVÅ b i början! Det får duga. Det är inte så noga med det!


KOMMENTARER
Postat av: Slirarkungen

Hah, snyggt med orangea länkar... :p

2010-09-02 @ 22:16:50
Postat av: Karl

Det är klart att den blir seriös!

2010-09-07 @ 19:40:35

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (visas ej för andra)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0