Nu blir det andra bullar.

Imorgon ska jag baka bullar till caféet. Det ska bli trevligt, jag ska sätta på mig mitt fina Katten Gustaf-förkläde, smeta in mig i mjöl och skapa några fina bullar.
Jag lär mig av mina misstag, jag vet nu att man inte ska äta ogräddade bullar. Man får ont i maggen. (!)



Hihi, jag tyckte den var lite rolig...


Jag har ett extremt växlande humör idag. Ena stunden studsar jag runt och skriker, andra kan jag knappt röra mig av utmattning. Just nu är jag supertrött, men babblar på som en annan kärring...
Plus att jag är hungrig, men mår illa av tanken på mat (wtf?).
Jag tycker absolut inte om att vara sjuk. Visst, man slipper skolan, men man kommer bara efter en massa... Vilket jag inte tycker om.

Tack för idag, nu drar jag mig till kojs. ♥


KOMMENTARER
Postat av: Linnea

Haha, jag fattade inte det roliga med bildwn först.. tyckte inte det var något konstigt alls att man skulle montera ihop en bil!

2010-09-06 @ 22:20:37
URL: http://detduintevillveta.blogg.se/
Postat av: nina

Kul att du har blogg igen! Men varför ska du skriva om EU och valet? Är det för att du själv vill? Låter som någon sorts skoluppgift, missförstå mig rätt :)



Svar: Det har du rätt i. Har inte börjat använda dom än så därför blev dom kallade vinterskor!

2010-09-07 @ 18:45:16
URL: http://passionista.blogg.se/
Postat av: HeddaPaddan

Yay, bullar till caféet! =D

2010-09-07 @ 19:05:41
Postat av: TJ

Meh, man kan ju inte bygga en 244a med en sådan!

2010-09-07 @ 20:16:10
Postat av: Jasmina

Håller oxå på med valet :o

2010-09-08 @ 07:09:32

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (visas ej för andra)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0