Politiksmurfen hoppar av glädje

Hej, bloggen.
Inte mycket till inlägg idag, på grund av socialt liv utanför datorn.
Jag har alltså inte så mycket nyheter om valet, förutom att jag idag sett 30 minuter av Skolfront, vilket verkligen övertygar mig att Jan (aka Bajs-Jan) Björklunds åsikter är superdåliga. Och Fredrik Reinfeldt ser ut som en teddybjörn man bara tycker synd om då hans ögon ser ut som en liten hundvalps. Stackars lilla teddy-freddy, tänkte jag när jag såg honom stå där och se lidande ut.
Jag har idag picknickat. vi misslyckades däremot att få det nyttigt när vi kom till efterrätten (man måste ju ha efterrätt). Vi lyckades rätt så bra med huvudrätten som bestod av tonfisk och sallad, men misslyckades fatalt när det kom till efterrätten... Den ska vi inte ens tala om.

KOMMENTARER
Postat av: Jasmina

Går Juridik men vi måste ha företagsekonomi i en termin -.-

2010-09-09 @ 07:16:38
Postat av: Josse

Kika gärna in på min blogg och berätta för mig vad du tycker om min nya bild : )

2010-09-09 @ 14:44:41
URL: http://josefinesoderberg.devote.se
Postat av: Linnea

Teddybjörn? Fan heller, han ser ut som en förvuxen bebis. Punkt slut.

2010-09-11 @ 00:09:10
URL: http://detduintevillveta.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (visas ej för andra)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0