Valfläsk

  (Klicka för större bild)

Tog upp tidningen för att läsa lite intressanta grejor i Allt om MC, sneglade på framsidan och titta vad jag såg: "VALFLÄSK - Vi ställer politikerna mot väggen!"
Intressant, tänkte jag, och öppnade upp sidan...

  (Klicka för större bild. Och jag vet att ni älskar mina kvalitetsmobilbilder.)

"Hojåkarens guide till valet 2010"

Allt om MC ställer en massa frågor till partirepresentanterna. Frågor såsom: "Ska motorcyklar tillåtas att framföras i bussfiler?", "Ser ert parti motorcyklar som miljöbovar eller som ett energisnålt sätt att transportera sig på?" etc. etc. etc...

Tydligen så kör Peter Pedersen (V), Ingvar Högström (Mp), Roger Tiefensee (C) och Jan-Evert Rådhström (M) motorcykel förutom Lena Hallengren (S) och Nina Larsson (Fp). Anneli Enochson (Kd) ska inte vara mindre dålig, hon har iallafall åkt som passagerare. Den du!

KOMMENTARER
Postat av: Alexandra

Såg en fin tidningsrubrik idag; "Vidbränt valfläsk" haha XD

2010-09-12 @ 16:56:56

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (visas ej för andra)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0