Sjuklingen bloggar

Jag kände det i förrigår, men ignorerade det. Jag kände det lite starkare igår, men tänkte att det inte var något, kanske bara nåt tillfälligt på grund av något jag gjort eller något. Men nu kan jag inte förneka det längre, jag är sjuk. Jag tror det iallafall.
Gick till skolsystern för att be om en Ipren/Ibumetin eller nåt feberdämpande, och efter tio minuter av övertalning att jag skulle få en huvudvärkstablett fick jag till slut en. Hon var tydligen väldigt emot piller och sånt där, och sa att man bara borde ta piller i NÖDFALL. Detta var ett nödfall, sa jag. Jag ljög lite kanske, men nu var det faktiskt så att jag mådde dåligt... Jag blev nästan irriterad på henne för att hon inte gav mig PILLER!


Sitter just nu och gör ett test, "valkompassen". Det tar hundra år känns det som... Men nu har jag bara tio frågor kvar. Man vill ju veta vart man står!

Och förresten... Hur owaldorf är det inte att få sina läxor via mail? Nä, usch!


KOMMENTARER
Postat av: Linnea

Haha trodde det stod "bulemi" istället för ibumetin!;)

Droger åt folket!

2010-09-06 @ 21:00:57
URL: http://detduintevillveta.blogg.se/
Postat av: nina

haha "owaldrof"!

2010-09-07 @ 18:56:35
URL: http://passionista.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (visas ej för andra)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0